טיולים והרצאות - 054-3161251

מדריך טיולים בארץ

מדריך טיולים בארץ שעושה עבודתו נאמנה, קורא את קהל המטיילים ויודע להתאים את הטיול, התכנים ורמת הקושי למטיילים יעשה את ההבדל בטיול ויגרום לחוויה להיחקק באופן משמעותי ולאורך זמן.

 

אבשלום שחר הינו מדריך טיולים מנוסה, בעל קילומטראז' רב ואהבה בלתי נגמרת לנופיה של ארץ ישראל. אבשלום עושה את עבודתו מתוך חיבה רבה לנפלאותיה של פיסת האדמה, מתוך רצון אמיתי לחשוף מטיילים לרב התרבותיות, להיסטוריה ולמורשת ובכל זאת בחן, הומור והמון טבע.

 

אבשלום שחר מדריך טיולים בנושאי מורשת, בעקבות תרבויות, בנושאי אדם, טבע ותופעות גיאולוגיות ובדגש רב על חיבור בין עבר, הווה ועתיד.

"העולם הוא ספר ענק, אדם שאינו מטייל בו קורא את אותו דף שוב ושוב."– סט. אוגוסטינוס

מחפשים מדריך טיולים בארץ? השאירו פרטים

הדרכת טיולים

 

הדרכת טיולים בימינו? עם כל המידע הרב שפרוס לרגלינו באינטרנט? מה הטעם? אלו הן תגובות רווחות בימים אלה ודי בקריאה מעמיקה באתר שלנו על מנת שתבינו כי אין בהם ממש.

 

הדרכת טיולים המתבצעת על ידי מדריך טיולים כריזמטי, החמוש בידע אודות האזור בו מטיילים מגלה לכם את סודות האזור וחושפת בפניכם מקומות שלא תגיעו אליהם לבד.

 

כאשר הנופים והמראות מתובלים בסיפורים מרתקים אז למוח קל לעבד את הזכרון ולסווג אותו במקום שיהיה קל לשלוף אותו בעתיד, כך שהחוויה נשארת אתכם לנצח.

 

ישנם המון סוגים של הדרכות טיולים וישנם גם טיולים המעברים על ידי אנשים שמתיימרים לקרוא לעצמכם מדריכים אך ללא הסמכה מתאימה לכך. לכן, כדאי מאוד לבדוק מיהו האדם העומד לפניכם ומהו הערך שיש לו להציע.

 

אם אתם מעוניינים בהדרכת טיולים על ידי מורה דרך מוסמך, מדריך טיולים מזה שנים שמשמש גם כמרצה וחוקר אז הגעתם למקום הנכון, ונשמח להדריך אתכם אל מחוז חפצכם.

 

כיצד לבחור מדריך טיולים?

  • להבין כי יש חיבור כבר משיחת הטלפון הראשונה
  • לבחור במדריך טיולים עם ניסיון בחבל הארץ או האזור המבוקש
  • למצוא מדריך טיולים עם שלל המלצות
  • לקרוא בין השורות על מנת לדעת כי יש ערך מוסף למדריך
  • הדרכת טיולים צריכה להיבנות בהתאם לצורך הקבוצה או המטייל
  • מדריך טיולים מקצועי עם תעודה של מורה דרך מוסמך

מסלולי טיול משפחות בצפון

מורה דרך להדרכת טיולים בארץ

 

 

אמנם אין ארצנו גדולה מבחינה פיזית אך היא כן התברכה בשלל נופים, היסטוריה ענפה, מורשת רחבה, מגוון תרבויות, מספר לא מבוטל של דתות וסיפורים מרתקים.

מורה דרך להדרכת טיולים בארץ יחשוף אתכם לרזי הסיפורים, יכניס אתכם לעומקה ולרוחבה של הארץ וייתן לכם טעימה מהעבר וההווה של המקום.

אל תתפשרו על טיולים עצמאיים המלווים בהמון שאלות שאין לכם מידע ותשובות עליהן. בחרו מדריך טיולים ומורה דרך שיספר את הסיפור, יענה על השאלות ויהפוך את הטיול למשמעותי מאוד עבורכם ועבור שאר המטיילים.

 

אנחנו נותנים לכם הצצה למגוון טיולים שאנחנו מציעים בליווי מדריך הטיולים אבשלום שחר. כמובן שניתן לבנות גם תכניות טיולים מקוריות ולהרכיב שילובים שונים של נושאים באותו טיול.

אבשלום שחר – מדריך טיולים 

 

אבשלום שחר הינו מדריך טיולים מיומן ומנוסה, מורה דרך מוסמך מטעם משרד התיירות והחברה להגנת הטבע.

 

כמו כן, מרצה אבשלום במסגרות שונות ואף מכשיר דורות המשך של מדריכי טיולים לעתיד.

 

אבשלום רכש את השכלתו בתחומי הגיאוגרפיה ורב תרבותיות בישראל וכיום הוא מרצה וכותב מאמרים בנושא.

 

אבשלום מאוהב בארץ ישראל ושם לו למטרה להדביק את המטיילים באהבה הזו עם חשיפתם לנופים, לטבע, להסטוריה, למורשת, לריחות, לניחוחות ולכל מה שביניהם.

 

מזמינים אתכם ליצור קשר ולהנות מהדרכת טיולים בעלת גוון אחר מכל מה שהכרתם.

טיול מודרך בארץ עם אבשלום שחר שיגרום לכם לגלות מקומות קסומים, נופים חבויים, תרבויות מרתקות ולאסוף שלל חוויות שיחקקו אצלכם לנצח.

אבשלום שחר מדריך טיולים

מטיילים ממליצים

דניאלה פורת

הוצאנו את כל המפעל לטיול בירושלים שאורגן ותואם על ידי אבשלום שחר וצוותו. הטיול היה גולת הכותרת של השנה מבחינת כל העובדים והמנהלים שיצאו לטיול (כ-110 במספר) ולא רק משום יפי העיר והנופים. הטיול היה מאורגן למופת, בחירת האתרים מוצלחת, המדריכים נפלאים והכל פשוט "דפק" כמו שעון.

דידי קחטן

לאבשלום היקר. למרות שלא הייתה בינינו שום היכרות מוקדמת, מיד כשנוצר הקשר התרשמתי מאוד ממך ומיחסך, ומהרגע הראשון תחושה טובה ליוותה אותי. רציתי להודות לך בשם מחלקת הייצור של חברת זרעים גדרה ראשית, על שיתוף הפעולה בתכנון, הסבלנות הרבה שגילית, הרעיונות שהגית, ההגינות שגילית ההיצע והגמישות הרבים. שנית על יום ההדרכה הנפלא שהעברת לנו. כולנו התרשמנו מאוד מהבקיאות שלך, הגיוון, והעניין שיצרת אצל כולנו.

מאור ארצי

אבשלום היקר, אנשים כמוך קשה לשכוח, כך גם את המראות והנופים שבזכותך ניגלו אלינו. אני רוצה להמליץ על שירותך בחום ובכל במה אפשרית. למי שמחפש מדריך טיולים מקצועי, הגון, מצחיק וחמוש בידע אז אתה בהחלט הכתובת הטובה ביותר, יישר כוח.

רוצים לקבל מידע נוסף אודות טיולים וסיורים מודרכים? השאירו פרטים
[contact-form-7 id="4691" title="תפריט צד"]
אבשלום שחר © כל הזכויות שמורות, אין להעתיק או להשתמש בתוכן ללא אישור מפורש. אינטרמקס קידום אתרים