טיולים והרצאות - 054-3161251

נופש בצפון: 3 מסלולי טיול לכל עונה ומקום מומלץ ללינה

פורסם בתאריך 17 בספטמבר 2018

עוד רגע הקיץ נגמר והסתיו מתחיל. למרות שהתקופה הזו מסמלת את סוף עונת החופשים, מדובר באחת העונות הכי יפות לטיולים וחופשות בצפון. בכל מלון בוטיק בצפון מתקבצים בעונה הזו זוגות, שחיכו לרגע שהילדים יחזרו למסגרות אחרי חופשות החגים והשגרה תתחיל, כדי ליהנות מכמה ימים של אנרגיות מתחדשות והתרעננות.

זה בדיוק הזמן לצאת ולטייל, לראות את הנוף, לנשום אוויר צח ולהיכנס בחזרה לשגרה בנינוחות. בחרנו עבורכם מקום מומלץ ללינה בצפון, שלושה מסלולים שמחברים אתכם לירוק, לשקט ולשלווה ומתאימים לכל עונה.

טיול לאורך נחל שניר

נחל שניר הוא הנחל הארוך ביותר מבין שלושת הנחלים הזורמים מרמת הגולן אל הירדן. שמורת הטבע הקרויה על שמו היא שמורה מוסדרת ובה כמה מסלולי טיול שתוכלו לבחור.

אחד מהם לוקח אתכם קרוב קרוב אל המים, דרך האזור הסלעי שצמוד לנחל. המסלול אמנם מאתגר בכמה מקומות, אבל מוסדר ונוח ומספק הצצה לטבע הפראי של הנחל. מסלול נוסף מותאם לעגלות ולנכים ומספק הצצה נגישה וקצרה יותר אל נופי הנחל. אם אתם מתארחים בצימר או מלון בוטיק בצפון תוכלו להגיע לשמורה בנסיעה קצרה של כ-30 דקות מראש פינה.

הנחל זורם לאורך כל עונות השנה ובכל עונה אפשר למצוא בו סימנים של פריחה עונתית, ציפורים, בעלי חיים מקומיים והרבה ירוק בעיניים.

טיול לנחל מירון

נחל מירון ממוקם בתוך שמורת טבע יפיפייה עם נוף קסום של הגליל והרי הגולן מרחוק. המסלול שיורד מאזור הר מירון לכיוון נחל עמוד, מספק תחושה פסטורלית במיוחד – עם נופים ירוקים, בוסתני פירות, תצפיות נוף על הרי הגליל והגולן, שקט מושלם שמופר רק מדי פעם על ידי קבוצות המטיילים שיורדים דרך שביל ישראל והרבה קסם.

את המסלול מתחילים בכניסה לשמורה בכביש כרמיאל – מירון ואפשר לעצור לאורכו ולהנות מהמעיינות הרבים ומביקור במקומות יפיפיים כמו פקיעין הסמוכה.

המסלול נעים בכל ימות השנה ובחורף אפשר לעיתים ליהנות בו גם מערימות שלג, בעיקר בתחילתו, בהתאם למזג האוויר. הוא יפה במיוחד בסוף החורף ותחילת האביב אז תוכלו למצוא לאורכו גם שקדיות פורחות.

 

טיול מומלץ בכנרת

 

טיול לצד הצפון-מערבי של הכנרת

אחד המסלולים היפים ביותר על חופי הכנרת הוא המסלול לאורך הצד הצפון מערבי שלה, החל מחוף חוקוק אל כפר נחום. בדרך תמצאו בוסתני פירות, נופים חשופים של הכנרת ואת הכנסיות ואתרי הנצרות המפורסמים. כולם מספקים תמונת נוף מושלמת, הזדמנות לטבול רגליים או פשוט לנוח תחת השמש הנעימה.

בקיץ, מדובר בטיול מעט מאתגר כי רוב המסלול – שהולך לאורך טיילת ארוכה, אינו מוצל אך ניתן לעצור במקומות ספציפיים לאורך המסלול, כמו הכנסייה בכפר נחום, ולמצוא פינה שקטה ומוצלת מול הנוף. רבים מהמטיילים במסלול חונים את הרכב לאורך הכביש מול הכניסה לכפר נחום ומטיילים לאורך השביל הסלול.

יכול לעניין אותך גם

טיול עששיות בתל פאחר

26 באוגוסט 2019

גוש חלב

07 במרץ 2019

אודות ״נופים ותרבויות״ - אבשלום שחר

רוצים לקבל מידע נוסף אודות טיולים וסיורים מודרכים? השאירו פרטים
[contact-form-7 id="4691" title="תפריט צד"]
אבשלום שחר © כל הזכויות שמורות, אין להעתיק או להשתמש בתוכן ללא אישור מפורש. אינטרמקס קידום אתרים