טיולים והרצאות - 054-3161251

טיול בצפון הארץ

טיול בצפון הארץ יכול להיות חוויה משפחתית משותפת או טיול למטיבי לכת. 

כל אדם יכול למצוא את שחשקה נפשו באזור הצפון העשיר בכל טוב.

 

אז אם אתם מחפשים מסלולי טיול בצפון לימי הקיץ החמים או טיול חורף בצפון עם הצצה למורשת, היסטוריה ותרבות אז הגעתם למקום הנכון.

 

בשורות הבאות תמצאו מידע על מגוון מסלולי טיול בצפון הארץ, תוכלו לקרוא ולהעמיק את הידע על ידי לחיצה על המסלול הרצוי.

 

יתר על כן, תמצאו מדריך טיולים בצפון עם ידע עשיר, ניסיון רב ואהבה גדולה לאזור המיוחד הזה. אבשלום שחר הינו מדריך טיולים מנוסה עם אלפי שעות הליכה ונסיעה בצפון. אבשלום מכיר כל אבן דרך, כל משעול וכל פיסת טבע ויוכל לארגן לכם טיול מומלץ וחוויתי בצפון שישאיר אתכם פעורי פה ועם המון סיפורים וחוויות להמשך חייכם.

 

אם אתם מעוניינים במידע נוסף, רוצים לבנות מסלול טיול ייחודי בלויווי מדריך טיולים מנוסה אז כל שנותר לכם הוא להשאיר פרטים ואבשלום יצור אתכם קשר בהקדם. 

טיול בצפון הארץ
מתעניינים בטיול מודרך לצפון? השאירו פרטים

טיול משפחות בצפון

 

טיול משפחות בצפון יכול להיות חוויה בלתי נשכחת: לימודית, אתגרית, היסטורית וככזו שתשאיר אצלכם טעם לעוד.

 

משפחות רבות רוצות לטייל בשבילי הצפון עם היכולת לגלות גמישות, לחקור מקומות חדשים ולאפשר לכל המשתתפים להנות מהפעילות. אבשלום שחר, מורה דרך ומדריך טיולים חמוש בידע רב בכל הנוגע לצפון הארץ ומאפשר למשפחות לבנות טיול בהתאם לרצון שלהם.

 

בנוסף, אבשלום הוא אחד ממדריכי הטיולים היחידים בארץ המסייר באזורים הדורשים תיאום ביטחוני בגבול הצפון.

 

טיולי משפחות בצפון יכולים לשלב טבע, נופים, מים זורמים, נחלים, מפלים, שמורות, אגמים, בריכות, סיפורי קרבות, תרבויות, עדות, דתות, תופעות גיאולוגיות ולסיכום כל מה שאתם יכולים להעלות על הדעת.

 

צפון הארץ מלא במסלולי טיול שמתאימים למשפחות וכל מי שיחפש ימצא את הנושאים, הנופים והאטרקציות שמדברות אליו.

 

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל מידע נוסף אודות הטיול שלכם לצפון, זה שלא שישכח וישאר אתכם למשך שנים רבות.

 

אבשלום שחר מדריך טיולי משפחות בצפון מזה שנים רבות ועם הניסיון הרב יכול להציע רעיונות רבים ולהתאים לכם את הטיול המושלם.

למי מתאים טיול משפחות בצפון?

  • למשפחות הרוצות לטייל יחד בנופים עוצרי הנשימה של הצפון הקסום
  • למשפחות עם ילדים שרוצות לשלב מסלולים מהנים ומאתגרים לילדים
  • טיול מודרך למשפחות המעוניינות להעצים את החוויה עם שלל סיפורים
  • סיור משפחות במקומות בצפון שלא הרבה אנשים מכירים
  • טיול משפחות בצפון למי שרוצה לשלב מסלול יבש ורטוב
  • למשפחות המעוניינות בטיול בהתאם לצרכים ולרצונות שלהן

מסלולי טיול משפחות בצפון

מסלולי טיול בצפון

 

כאשר אנחנו מדברים על מסלולי טיול בצפון הארץ אנחנו נוטים לעשות הפרדה בין אזור הגליל לבין אזור הגולן, שניהם אגב מציעים מגוון מסלולים ייחודיים ואיכותיים שיתאימו לכל סוג של טיול.

ישנם מגוון רחב של מסלולי טיול בצפון הנחלקים לז'אנרים שונים:

אם אתם בעניין של טיול מודרך בצפון בעקבות סיפורי מורשת, מלחמה וגבורה אז יש לכם אפשר לבחור בין סיורים מודרכים בעקבות מלחמת ששת הימים, סיור בעקבות קרבות יום הכיפורים, סיורים עם תצפיות לעבר סוריה וכל הנעשה שם היום ואפילו טיול בעקבות פעילותו החשאית של המרגל אלי כהן ואפילו טיולים בעקבות לוחמים בגולן.

 

אם אתם חובבי דתות ותרבויות אז תגלו כי הצפון הוא עולם ומלואו ומציע לכם: סיור רב תרבותי בגליל, סיור בסמטאות תרשיחא, סיפורי סמטאות צמר וקבלה בצפת, טיול בבית ג'אן להכרת הכפר והעדה הדרוזית, כרות מעמיקה עם הצ'רקסים בישראל באמצעות סיור בכפר רחניה, פסיפס אנושי ושילוב תרבויות בכפר פקיעין ועוד מגוון טיולים וסיורים שהדף אינו יכול להכיל.

 

כמובן שחובבי הטבע, הנופים, הנחלים והמראות עוצרי הנשימה לא יצאו קירחים בצפון. אבשלום שחר מציע טיול אל נופי נחל כזיב, סיור שמורת נחל עמוד, מגוון מסלולים מרתקים בשמורת גוש הרי מירון, טיול במסלול הגיאולוגי של מצוק רמים, חוויה רב חושית בשמורת החולה, שמורת רכס יוטבת ותל יודפת, בעקבות עצי הזית בגליל ובגולן וכמובן טיולים וסיורים במסלולי מים מהנים ומרתקים.

 

אם ללכת ברגל איננה הפעילות המועדפת עליכם אך אתם לא רוצים לוותר על כל היופי שיש לצפון להציע אז תוכל לשלב טיול ג'יפים בצפון בליווי מדריך, הסברים ותצפיות.

גם מי שמעונין לסייר בעת שקיעה ימצא טיולים מעניינים ומסקרנים מאוד, כגון סיור שקיעה ביחיעם, סיוריי עששיות ומופעי שירה ייחודיים והיד עוד נטויה.

 

מדריך טיולים בצפון – אבשלום שחר

 

אבשלום שחר הינו מורה דרך מוסמך מטעם משרד התיירות והחברה להגנת הטבע. אבשלום מרצה במסגרות שונות ומכשיר מדריכי טיולים לעתיד.

 

אבשלום למד והתמחה בגיאוגרפיה ורב תרבותיות בישראל וכתב מאמרים רבים בנושא.

 

אבשלום מאוהב בצפון הארץ ומעשיר את הידע שלו כל הזמן באזורים שבין הכרמל ועד רכסי גבול הצפון, הגולן ומישור החוף הצפוני.

 

אבשלום רואה בעבודתו כשליחות לחשוף אנשים רבים ככל הניתן אל נופו הקסום של הצפון, אל ההיסטוריה הרבה שטומן בחובו, אל שש הדתות שחיות זו לצד זו ואל הפולקלור הצפוני.

 

מזמינים אתכם לטיול מודרך בצפון עם אבשלום שחר שיגרום לכם להתמכר לקסם של הצפון ולגלות מקומות, נופים, תרבויות ולאסוף שלל חוויות שיחקקו אצלכם לעד.

 

אבשלום שחר מדריך טיולים

מטיילים ממליצים

יעל זילברשטיין

בשם מחוז יו"ש, ברצוני להביע את תודתינו העמוקה על הסיור המעניין שערכת לנו בעיר העתיקה בעכו. תודה על ההדרכה המרתקת, הסבלנות וההסברים שמגיעים מעומק הלב.

עדה שולי

רצינו להודות לך ההורים של ילדי שנת הבר מצווה מהישוב רקפת. החבר'ה נהנו ,היה מרתק, מהנה ומתאים מאוד לקהל היעד. ההצעה שלך לבקר במרומי החרמון מאוד העשירה את הטיול וכך גם הפעילות במבצר נמרוד בלילה.

אביה גלילי

״טיילנו עם אבשלום בחודש ינואר אל הגולן הפורח, חיפשנו טיול חווייתי בשילוב הרצאות מעניינות וזכינו בגדול. אהבתי את אופן ההגשה שלו למידע ואת החוויה המחשמלת. אין ספק שנטייל איתו עוד בעתיד הקרוב.״

רוצים לקבל מידע נוסף אודות טיולים וסיורים מודרכים? השאירו פרטים
[contact-form-7 id="4691" title="תפריט צד"]
אבשלום שחר © כל הזכויות שמורות, אין להעתיק או להשתמש בתוכן ללא אישור מפורש. אינטרמקס קידום אתרים