טיולים והרצאות - 054-3161251

מדריך טיולים מומלץ

המלצות של מטיילים

 

מוטב לראות משהו פעם אחת מאשר לשמוע עליו אלפי פעמים!

 

טיולים הופכים אותך לצנוע יותר משום שאתה רואה כיצד מקום קטן יכול להכיל בתוכו עולם ומלואו. עם המשמעות הרבה של כל טיול עבור כל אחד מהצועדים, אנחנו יוצאים לטיולים ולסיורים המודרכים במטרה שכל מטייל יזכה לחקוק את הטיול ולהשאיר אותו איתו לעד.

 

ההמלצות מכם המטיילים מחממות את הלב ומעניקות כוח לעוד אלפי קילומטרים של צעדים, נופים, מראות, היסטוריה ומורשת ולחשוף ולהיחשף לכל הצדדים הנפלאים שיש לעולם להציע.

מדריך טיולים בהוויה מזרח תיכונית
ברצוני לומר לך בשם כל מכינת מיצר: החניכים, הצוות והעמותה תודה ענקית על הנתינה שלך, על האכפתיות, האהבה וכמובן ההשראה שאתה מעניק לחניכיי המכינה. לא מובן מאליו להתגייס כך לטובת חינוך הנוער בישראל. היכולת המופלאה והנדירה שלך להביא בסל אחד דרישות גבוהות וסטנדרטים מאתגרים, לצד חום ואהבה הופכת אותך למחנך מיוחד ואהוב. אנו שמחים מאד שזכינו באדם כמוך, ומודעים היטב לערך המוסף שלך למכינה. בקיצור, תודה רבה!
דירוג המלצה על מדריך
תומר שלם
מנהל מכינת מיצר
החלטנו לעשות משהו לא שיגרתי ולהוציא את כל ה קיבוץ ליומיים של טיול וחוויה. היתה גם מגבלת תקציב קשה וחשבנו לעשות את הכל לבד. לאחר שקיבלנו את שמו של אבשלום שחר נפתרו כל ההתלבטויות החל מיום הקשר הראשון נוצר "קליק" ביני ובין אבשלום, יצרנו מסלולים יחד, המלצות יחד שיתפנו את אבשלום בכל, אני בטוח שיצאנו נשכרים. אמינות, בקיעות וליווי מאלף היו מנת חלקם של כל אלו שהיו במגעים עם חברת מנטה – בגליל. היה זה טיול שהשאיר טעם לעוד לכולם אם מוטלת עלי משימה זו שנית לא אתלבט כלל בבחירת האיש.
דירוג המלצה על מדריך
גיורא זהבי
קיבוץ ניר-עוז
לאבשלום שלום רב, ברצוני להודות לך בשמי ובשם אהרון על הטיול הנהדר שעשינו בהנחיתך. הרגשתי את הנתינה הנשמה והרצון הטוב שלך לאורך כל הטיול. גם החיבור האנושי וחם אל המקומיים היה כל כך אותנטי. מזמן לא בילינו כל כך טוב ולאורך ימים שלמים וזה בזכות ניקולאי ובזכותך. הארגון המצוין והנתינה של כל הפינוקים הוסיפו ללא ספק. אני בעד כל הסיפורים ומשלים שגם הוסיפו לפלפל של הטיול. אז היה כיף וחבל שנגמר.
דירוג המלצה על מדריך
שושנה ואהרון
טיול לבלקן
ההדרכה היתה מצויינת ומקצועית אשר הוסיפה לנו הרבה מאד ידע. . זכינו לחוויה יוצאת מן הכלל ולאווירה בלתי נשכחת. המקומות והנופים המסעדות והאירוח אצל תושבי המקום הוסיפו לנו כיף גדול וחיבור למקום החל משלב תכנון הטיול ודרך כל הפרטים הקטנים עד לפינוקים שבאו תמיד בזמן. שמחנו להכיר אותך ולטייל איתך ומאד נהננו!!!!!
דירוג המלצה על מדריך
נינט ושמוליק גולדשייר
טיול לבלקן
לאבשלום היקר. למרות שלא הייתה בינינו שום היכרות מוקדמת, מיד כשנוצר הקשר התרשמתי מאוד ממך ומיחסך, ומהרגע הראשון תחושה טובה ליוותה אותי. רציתי להודות לך בשם מחלקת הייצור של חברת זרעים גדרה ראשית, על שיתוף הפעולה בתכנון, הסבלנות הרבה שגילית, הרעיונות שהגית, ההגינות שגילית ההיצע והגמישות הרבים. שנית על יום ההדרכה הנפלא שהעברת לנו. כולנו התרשמנו מאוד מהבקיאות שלך, הגיוון, והעניין שיצרת אצל כולנו. אין ספק שהיית חלק בלתי נפרד מהצלחת היום הזה וההדים עוד נשמעים. תודה רבה ואין ספק שעוד נתראה…
דירוג המלצה על מדריך
דידי קחטן
מתאמת תפ״י זרעים גדרה
הוצאנו את כל המפעל לטיול בירושלים שאורגן ותואם על ידי אבשלום שחר וצוותו. הטיול היה גולת הכותרת של השנה מבחינת כל העובדים והמנהלים שיצאו לטיול (כ-110 במספר) ולא רק משום יפי העיר והנופים. הטיול היה מאורגן למופת, בחירת האתרים מוצלחת, המדריכים נפלאים והכל פשוט "דפק" כמו שעון. העבודה מול אבשלום גם הפעם (משום שזו לא הפעם הראשונה) היתה עניינית, מקצועית ובעיקר נעימה עד מאוד.
דירוג המלצה על מדריך
דניאלה פורת פנסו
מנהלת משאבי אנוש, מפעל קפרו
אבשה היי, "האמנות העליונה של המורה היא לעורר בתלמיד שמחה בהבעתו וידיעה שיש בהבעתו זו מן היצירה" (אלברט איינשטיין) עבורי זו תמצית איפיון המורה בהא הידיעה. לכן: "תורות טובות יש לנו הרבה, אך מורים טובים מועטים הם" (וובנארג) מעטים המורים שמצליחים להגיע לרף שהציב אלברט איינשטיין ולזכות בתואר מורה טוב. אבשה אתה, המורה האולטימטיבי בהא הידיעה. שמורת טבע נדירה בקהל המורים והמלמדים. נגעת והארת את מעמקי ליבי ונשמתי ומשם אני שולחת לך תודה.
דירוג המלצה על מדריך
הלה
תל אביב
רצינו שוב להודות לך ההורים של ילדי שנת הבר מצווה מהישוב רקפת. הכרנו אותך עוד מבית הספר שבו ריכזת את תחום הטיולים ויצאת עם ילדינו במהלך השנים ביסודי לטיולים,כמו אז גם עכשיו המפגש איתך כמשווק טיולים של רשות הטבע והגנים השאירה בנו את התחושה הבטוחה שתיקח את ילדינו למסלולי טיול בטוחים. הח'ברה נהנו ,היה מענין, מהנה ומאוד מתאים . ההצעה שלך לבקר במרומי החרמון מאוד העשירה את הטיול וכך גם הפעילות במבצר נמרוד בלילה. נשמור על קשר בשנה הבאה עם החבורה החדשה. תודתנו למרכז הדרכה גולן על הטיפול המסור כמו כן העברנו את המלצתנו לישובים נוספים במשגב הרבה הצלחה
דירוג המלצה על מדריך
עדנה, שולי
מושב רקפת
בשם מחוז יו"ש, ברצוני להביע את תודתינו העמוקה על הסיור המעניין שערכת לנו ביום שלישי 20.05.08 בעיר העתיקה בעכו. תודה על ההדרכה המרתקת, הסבלנות וההסברים שמגיעים מעומק הלב.
דירוג המלצה על מדריך
יעל זילברשטיין
מנהלת מרכז חינוך והברה ״הר ובקעה״, רשות הטבע והגנים
לאבשה, הטיול תוכנן בקפידה, בצורה מאוזנת ויעילה. הכול דפק כמו שעון, הסיפורים קלחו ברון. לך ולרואים עולם הידד, הטיול הזה היה מיוחד. באנו להנות וללמוד, חזרנו עם טעם של עוד! תודה בשם הקבוצה!
דירוג המלצה על מדריך
דורון טל
טיול למונטנגרו
בשבילי ובשביל בנותי, הטיול היה פשוט נפלא. העוצמה של החויה שחוינו מהמפגש עם מונטנגרו הקסומה , עם נופיה ונוף אנשיה, ומהמפגש איתך עם כל הידע המעורר התפעלות, לא רק בנושא המקומי אלא גם תמיד בהקשר של חיינו כאן בארץ,ובכדור הזה, היא אדירה. נעמה ומיכל שלי , חזרו מהטיול "מורעלות" על טבע. שתיהן מדברות על רצון לטייל עוד, כבר קבענו שניסע לגליל בשבת הקרובה,( שתבין, קודם הייתי צריכה להתחנן ולהבטיח הבטחות כדי שיסכימו לבוא איתי….). הביקורים שלך בג'יפ שלנו במהלך הטיול היו מבורכים. גם נחשפנו למידע בלי סוף שהיית מוכן תמיד לחלק איתנו , וגם זכינו להרגיש בזכות נוכחותך באוירה של חמימות, לבביות ואיכפתיות טבולים בהומור האבשאי המונטנגרי. כל זה עשה את העבודה…. נעמה , יומיים לפני החזרה ממונטנגרו כבר החליטה שהיא רוצה להיות מורה חיילת. היום היא עשתה טלפונים לרשות, דיברה שם עם ריבקה, לוודא שאינה מפספסת משהו מהשלבים שהסברת לה כדי להגיע למטרה. היא ממש חסרת מנוחה, רוצה להיות בטוחה שהיא תתקבל…. זוכר את התגובה שלה בתחילת הטיול? זהו. אז קודם כל זה מכתב תודה. תודה על הכל. חוץ מזה אני עומדת לערוך סרט מכל הצילומים שמיכל ואני עשינו. ייתכן שאצטרך עזרה בשמות כמה אתרים. אני מקווה שלא אפריע אם אפנה אליך במייל. כמובן שאשלח אליך עותק. חוץ מזה אתה חייב לנו הסבר בקע' אי עקירת האורן הסלעי בארץ אחרי שרפתו. חוץ מזה מאוד מקווה שתהייה לנו הזדמנות נוספת להנות מהדרכתך.
דירוג המלצה על מדריך
ורדה פלג
רוצים לקבל מידע נוסף אודות טיולים וסיורים מודרכים? השאירו פרטים
[contact-form-7 id="4691" title="תפריט צד"]
אבשלום שחר © כל הזכויות שמורות, אין להעתיק או להשתמש בתוכן ללא אישור מפורש. אינטרמקס קידום אתרים