טיולים והרצאות - 054-3161251

עופוריה בשמורת החולה - חוויה רב חושית

פורסם בתאריך 09 באוגוסט 2011

עופוריה בשמורת החולה

מרכז מבקרים בשמורת החולה- היחיד מסוגו בעולם חוויה סטריאוסקופית- רב חושית, מסע בין יבשות וציפורים, סיפורי שמורת החולה ובעלי החיים סיורים, תצפיות, משחקים, טבע, סביבה ואדם- כל אלה במקום אחד ה"עופוריה" מעביר את המבקרים בחוויה של נדידת הציפורים מארצות אירופה הקרות ועד אלינו. אם פעם רק שמעתם במלל על הנדידה, כיום תוכל כל המשפחה לחוות את חוויית הנדידה תזוזת הכסאות, ריח, רוח, נתזי מים ועוד הפתעות רב חושיות ב"עופוריה", מרכז חדשני וייחודי בארץ ובעולם.

ועוד בעופוריה 
בנוי מסדרת אולמות שבאמצעותם "נכנסים" לחוויה. הביקור מתחיל בסיור שכולל 4 חללי תצוגה.
מציגים את סיפורה של שמורת החולה והחיים בה, על החי, הצומח וההיסטוריה של המקום,
משחק טריוויה , לוחות תצוגה ועוד.

זהו גם סיפורו של השבר הסורי אפריקאי והיווצרות אגן החולה, המהווה כיום ציר נדידה וחיבור בין אירופה לאפריקה, המסופר באמצעות תפאורה וחיזיון אורקולי על רקע תמונות השמורה.
בתצוגה גם מוצגים העופות וסיפורם וגם- היונקים המתגוררים בשמורה.

גולת הכותרת הסרט עופוריה 
סרט סטיראוסקופי-תלת מימדי היחיד מסוגו שצולם אי פעם אודות נדידת הציפורים. הסרט צולם לאורך חודשים רבים תוך מעקב אחר הלהקות הנודדות. הטכנולוגיה מאפשרת לצופים להיות חלק מאותן להקות על כל המשתמע מכך, כאשר הצופה חווה חלק מתחושות אותן חוות הציפורים. מדובר בריכוז חסר תקדים של אלמנטים טכנולוגים וירטואליים, הלוקחים את הצופים מעולמם של בני האנוש והופכים אותו לבן כנף נודד בשמיים. ברשות הטבע והגנים אומרים כי המטרה הינה ללמד באמצעות החוויה את המבקרים על נדידת הציפורים, להעשיר אותם וגם לקרב אותם באופן רגשי לכל הקשור בציפורים עצמן. כאשר לומדים על התלאות והסכנות העומדות בפני העופות הנודדים, אין ספק שהיחס אליהם משתנה, וגובר הרצון לשמור עליהן מפגיעה.

סיור רגלי בנופי שמורת החולה
לפני או לאחר המייצג סיור בשמורה בחלקו על גשר עץ העובר מעל נופי הביצה והאגם בין קנים, סוף וגומא סבוכים, צפייה על בעלי החיים האופייניים לשמורה ולעונות השנה.

אודות ״נופים ותרבויות״ - אבשלום שחר

רוצים לקבל מידע נוסף אודות טיולים וסיורים מודרכים? השאירו פרטים
[contact-form-7 id="4691" title="תפריט צד"]
אבשלום שחר © כל הזכויות שמורות, אין להעתיק או להשתמש בתוכן ללא אישור מפורש. אינטרמקס קידום אתרים